נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הדברים חובה לקחת איתכם לטיול עם הכלב?

לטייל עם הכלב

יציאה לטיול עם הכלב שלך היא דרך מצוינת להתחבר אליו ולהתאמן על האילוף שלו, בין אם אתם יוצאים לטיול נינוח ואיטי או טיול מהיר, חשוב להיות מוכנים. עם המדריך המקיף נסביר לך מהם הדברים החשובים שכדאי להביא איתך. המדריך האולטימטיבי שלנו יעניק לך הבנה ברורה ומקיפה כדי שיהיה לך טיול מוצלח ומהנה עם הכלב שלך.

 

רצועה וקולר

חשוב לקחת רצועה וקולר לכלב. רצועה של 1.5 מטר היא אורך סטנדרטי מעולה עבור רוב הכלבים. קולר צריך לכלול את תג הזיהוי של הכלב שלך ופרטים ליצירת קשר.

לטייל עם הכלב

קרם הגנה

הם פריטים שחשוב להביא בעת נסיעה עם הכלב שלך, במיוחד אם יש להם פרווה קצרה או דקה. כלבים עם פרווה קצרה או דקה רגישים יותר לכוויות שמש מכיוון שיש להם פחות הגנה מקרני ה-UV של השמש. קרם הגנה יכול לעזור להגן עליהם מפני כוויות שמש ולהפחית את הסיכון לפתח סרטן העור. בעת בחירת קרם הגנה וספריי חרקים עבור הכלב שלך, הקפד לבחור מוצרים המיועדים במיוחד לכלבים ובטוחים לשימוש לעור שלהם. הימנע משימוש בקרם הגנה המיועד לבני אדם.

 

ספריי חרקים

באופן דומה, תרסיס חרקים יכול להגן על כלבים מפני עקיצות חרקים ועקיצות. חרקים מסוימים, כמו יתושים, יכולים להעביר מחלות לכלבים, בעוד שאחרים עלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לגירויים בעור. שימוש בספריי חרקים יכול לסייע במניעת בעיות אלו ולשמור על נוחות הכלב בטיול. הימנע משימוש בספריי חרקים אשר לא מיועד לכלבים, מכיוון שהמוצרים האלו עשויים להכיל מרכיבים רעילים לבעלי חיים.

 

 מים וקערה

חשוב לשמור על הכלב שלך בטיולים שלא יתייבש, במיוחד במזג אוויר חם.הבא בקבוק מים וקערת מים ניידת כדי שכלבכם יוכל לשתות ממנה.

 

פינוקים וצעצועים

קח איתך כמה פינוקים כדי לתגמל את הכלב שלכם על התנהגות טובה במהלך ההליכה.

לטייל עם הכלב

שקיות קקי

חשוב לנקות אחרי הכלב שלך בטיולים. הביאו כמות מספקת של שקיות איסוף קקי לאורך ההליכה.

 

זיהוי

ודא שלכלב שלך יש זיהוי מתאים למקרה שהוא ילך לאיבוד. זה יכול לכלול שבב ותג על הקולר שלהם עם פרטי הקשר שלך. לפי מחקר אמריקאי, רק 15-20% מהכלבים האבודים מתאחדים עם משפחותיהם.

 

כלי הדרכה

אם אתם עובדים על אילוף הכלב שלכם, חשוב להביא את הכלים המתאימים לכך. שקלו להביא קליקר ופינוקים לאימון חיזוק חיובי. עבור כלבים שמושכים ברצועה, רתמת קליפ קדמית או קולר אילוף יכולים להיות שימושיים.

 

לסיכום

אל תשכח להביא דברים חיוניים כמו רצועה וקולר, מים וקערה, פינוקים וצעצועים, שקיות קקי, קרם הגנה ואמצעי זיהוי., תוכל להבטיח לך ולכלב טיול בטוח ומהנה. זכור כי חשוב לשמור על הכלב שלך  שלא יתייבש ולנקות אחריו. חשוב גם שלכלב שלך יהיה זיהוי מתאים למקרה שהוא ילך לאיבוד, אז זכור את העצות הנ"ל,אל תשכחו ליהנות וצא לטייל!

לטייל עם הכלב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים