נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות החברתיים של בעלות על כלבים: בניית קשרים ויצירת קהילה

היתרונות החברתיים של בעלות על כלבים בניית קשרים ויצירת קהילה

להיות הבעלים של כלב מביא לא מעט יתרונות אל חיינו, וביניהם מספר יתרונות חברתיים. רק מי שיש לו כלב יצליח להבין עד כמה עוזרים חברינו ההולכים על ארבע בסיטואציות חברתיות שונות.

 

בניית קשרים

ההליכה בפארק עם הכלב יכולה לקרב בין בני אדם וליצור שיח. שני אנשים זרים לחלוטין יכולים להתחיל חברות רק מעצם העובדה שלשניהם יש כלבים, ומשיח על כלבים כנושא משותף, החברות יכולה לגדול ולהתפתח.

בניית קשרים

עוזר להיפתח

אנשים שנוטים לעבור ממקום למקום נאלצים להתחיל מחדש גם מבחינה חברתית. לחלקם הדבר בא בקלות, אך לאחרים קשה להיפתח אל מול זרים. אך מה יותר קל מאשר לשוחח על הכלב האהוב שלכם עם כל אדם שתפגשו? וברגע שהתחלתם שיחה ההמשך יגיע כבר לבד.

 

דייטים

באפליקציות של היכרויות, אוהבי כלבים אמיתיים ישאלו שאלות על הכלב שלכם, וכך יהיה לכם כבר נקודה משותפת לעתיד הזוגיות שלכם. אפשר גם לתת לכלב "להחליק" ימינה או שמאלה באפליקציה, ולכו תדעו, אולי דווקא הכלב שלכם יהיה זה שימצא עבורכם את בן הזוג המושלם.

דייטים

דייט למשחק

כלב יכול להיות הבסיס לקשרים בין הילדים וקביעת דייטים למשחק. ילדים בפארק ייגשו אל ילד הנמצא עם כלב, כדי לדבר, כדי ללטף וכדי לשחק ביתר קלות גם אם לא הכירו את הילד לפני כן, וכך ירצו לשמור על קשר ולקבוע דייט למשחק. אם לשני הילדים יש כלבים, זה יכול להיות דאבל – דייט פרוותי נחמד.

 

יצירת קהילה

בעלי כלבים מהווים מעין קהילה. בעלי הכלבים ייפגשו בפארק ייחודי לכלבים, יחלפו אחד על פני השני בטיולי הכלבים וכדומה. בקבוצות וואטצאפ או בקהילות בפייסבוק יוכלו בעלי הכלבים להמליץ על מזון או חטיף ייעודי לכלבים, לתת עצה ולשאול שאלות האחד את האחר ולהיות קהילה לכל דבר.

 

לסיכום

כל אלה בהחלט מהווים הטבות לבעלי כלבים. הכלבים עוזרים לבעליהם מבחינה חברתית במקרים שונים.

כך למשל, יסייע הכלב בבניית קשרים בין בני אדם, ויהווה נושא לשיחה. הכלב עוזר להיפתח במיוחד לאנשים הנודדים ממקום למקום ונאלצים להתחיל כל פעם מחדש גם מבחינה חברתית. מה יותר קל מאשר לשוחח על הכלב שלכם?

תאמינו או לא, אבל הכלב שלכם יכול לסייע לכם גם בעולם הדייטים. בין אם תתנו לו "להחליק" ימינה או שמאלה באפליקציית הדייטים שלכם, ובין אם תכתבו עליו בפרופיל שלכם – אוהבי כלבים ישאלו עליו יותר שאלות. ילדים ייגשו ביתר קלות אל ילד בעל כלב בפארק, וכך ייווצר עתיד לדייט למשחק.

כלבים מסייעים ליצירת קהילה. בין אם מדובר במפגש פיזי בין בעלי כלבים בטיול עם הכלבים, משחק בפארק ייחודי לכלבים ועוד, לבין אם מדובר בקהילה אינטרנטית ברשתות החברתיות בהם תוכלו למצוא עצה ומענה לכל הנוגע לכלב שלכם, בעזרת כלבים בהחלט תוכלו ליצור קהילה.

היתרונות החברתיים של בעלות על כלבים בניית קשרים ויצירת קהילה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים