נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לתת לכלב שלכם אוכל איכותי?

למה חשוב לתת לכלב שלכם אוכל איכותי

הכלב שלנו הוא לא רק חברו הטוב של האדם, הוא בן משפחה אהוב במיוחד שרבים מאיתנו יעשו הכל עבורו. בדיוק כמו שאנו דואגים לשאר בני המשפחה שלנו, גם לכלב שלנו מגיע שנבחר עבורו את הטוב ביותר – במוצרים, אביזרים, משחקים – וכמובן, מוצרי מזון ואוכל. במאמר זה נסביר לכם מדוע חשוב לתת לכלב שלכם אוכל איכותי, ואיזו השפעה יש לאוכל איכותי על בריאות הכלב. 

 

את הטוב ביותר

עם כמה שאנחנו מתפתים כל הזמן לתת לכלב שלנו אוכל ממה שאנחנו מבשלים עבור עצמנו או הילדים שלנו – ואנחנו יודעים שאתם מתפתים, אל תכחישו – חשוב מאוד לא להאכיל את הכלב שלנו אוכל של בני אדם, כי למרות שנראה שהוא מאוד רוצה לטעום מהפסטה שהכנתם – האוכל הזה פשוט לא יעשה לו טוב, ועלול אפילו לגרום לבעיות בריאותיות שונות, בעיות עיכול ואף מקרים חמורים יותר שיזדקקו לטיפול רפואי. אנחנו רוצים לתת לכלב שלנו את הטוב ביותר, את המזון האיכותי ביותר שישמור עליו הכי בריא שיש – ואלו הסיבות העיקריות לכך:

את הטוב ביותר

שמירה על משקל גוף תקין

יתרון גדול מאוד שיש לאוכל לכלבים איכותי ומפוקח הוא, שכשאנחנו נותנים לכלב שלנו אותו אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא ישמור על משקל גוף תקין. כמובן שאם נאכיל את הכלב שלנו אוכל לכלבים 6 פעמים ביום בכמויות גדולות, הוא כנראה יעלה במשקל – אבל אם נשמור על המנות המומלצות על ידי וטרינר, כנראה שהכלב ישמור על משקל גוף תקין וימנע מלעלות במשקל ולהתמודד עם בעיות בריאותיות שמגיעות עם משקל עודף אצל כלבים.

 

טיפול בבעיות בריאותיות קיימות

אוכל כלבים איכותי יכול להיות מותאם לכלב שלכם בהתאם לבעיות הבריאותיות הקיימות אצלו – לדוגמא, קיים בשוק היום אוכל לכלבים עם אלרגיות, המבוסס על חומרים שמפחיתים אלרגיות אצל כלבים. או אוכל דל בחומרים מסוימים, המשפיעים לרעה על הכלב שלכם. אוכל שמיוצר מחומרים המקלים על העיכול, לכלבים עם קיבה רגישה, ועוד. בדיוק כמו שלא נבחר גודל קטן מידי של מלונה לכלב ענק – כך גם צריך להתאים את האוכל של הכלב שלכם לבעיות הרפואיות הקיימות אצלו בכדי לא ליצור הידרדרות.

טיפול בבעיות בריאותיות קיימות

מניעה של בעיות רפואיות עתידיות

הכלבים שלנו יקרים לנו מאוד, ובכדי לשמור עליהם בריאים ולעזור להם להימנע מלפתח בעיות רפואיות עתידיות, חשוב שנתאים להם אוכל שיהיה בריא להם, יעניק להם את כל הסיבים התזונתיים, הויטמינים והמינרליים שהם צריכים כדי לחיות לצידנו חיים ארוכים ושמחים. התייעצו עם איש מקצוע לגבי סוג האוכל שהכלב שלכם צריך לקבל ותוכלו להתאים לו סוג אוכל איכותי ומוצלח שישמור עליו בריא וימנע בעיות עתידיות שיכאיבו לכם בלב ובכיס.

 

לסיכום

כלב בריא ומאושר הוא קבל שמקבל את כמות האוכל הנורמטיבית והבריאה למשקל הגוף שלו ולגילו, שחי על תזונה המשלבת את כל הויטמינים והמינרליים שהוא צריך, ושעוזרת לו למנוע בעיות רפואיות עתידיות ומותאמת למצב הנוכחי שלו. בחרו את הטוב ביותר עבור הכלב שלכם ותבטיחו לו חיים ארוכים ובריאים.

למה חשוב לתת לכלב שלכם אוכל איכותי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים