נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מבט לעתיד: חיזויים לטרנדים הבאים באופנה

אופנה

מותגי אופנה גדולים מציגים את מרכולתם על גבי מסלולי האופנה מידי עונה. שכן, אלה רוצים להציג בפנינו, קהל היעד, את הטרנדים החמים ביותר שהולכים לכבוש אותנו ואת ארון הבגדים שברשותנו. מדריך זה יצא לבדוק איך אפשר לחזות את הטרנדים הבאים בעולם האופנה. נמליץ לכם להישאר אתנו ולגלות את האינפורמציה המרתקת שאספנו בנושא.

 

כך ייקבע הטרנד הבא

הטרנדים החמים בעולם האופנה לא נקבעים לפי רולטה רוסית או הגרלה אקראית אחרת. יש גוף גדול שקובע את הכול. יכול להיות ששמעתם עליו בעבר, הוא נקרא PRIMARY MARKET. גוף זה כולל תחתיו חברות שונות שאחריות על ייצור של חומרי הגלם שנמסרים לתעשיית האופנה. מדובר בין היתר בחומרים החיוניים הבאים:

  • פרוות
  • חוטים
  • מוצרי עור ודמויי עור

החברות האלה קובעות את הטרנדים שצפויים לכבוש את העולם בעתיד. שכן, יש להם את חוכמת השוק. כלומר, הם עורכים מחקרים מעמיקים שמאפשרים להם לדעת מה אנשים רוצים לראות בעתיד. הסגנון הסופי נקבע בהתאם לסגנונות מסוימים שהתגלו כמבוקשים ואחרים שנותרו בודדים על המדפים.

אופנה

צבעי הבדים החמים נבחרים באופן דומה

צבעי הבדים שעוברים לייצור של מותגים גדולים כמו H&M לצורך הדוגמא, נבחרים גם כן בקפידה. שכן, חברות הטקסטיל והמותגים רוצים להיות בטוחים בכך שהבגדים שיעלו על מדפי החנויות, יימכרו בסופו של דבר. לכן, אלה בודקים בכל עת את הצבעים הלוהטים ביותר.

זו ההזדמנות לגלות לכם שלכל מותג יש נתונים מדויקים שמראים לא רק את סוג העיצובים (והגזרות) הנמכרים ביותר, אלא גם את הצבעים. כך שאם צבעי הפסטל נמכרו בכמויות במהלך העונה הקודמת, הם עשויים לככב גם בעונה הבאה.

 

אתם יכולים לחזות את העתיד!

דעו שאתם יכולים ללבוש בגדים בעיצוב עתידי בקלות. אתם לא צריכים להחזיק במכונת זמן כדי שזה יקרה. עליכם פשוט לעבור בין חנויות המותגים השונות ולבדוק את הבגדים שנמצאים על סטנד הסייל. שם תוכלו למצוא בגדים בצבעים, גזרות ובדים זהים. שכן, אלה הבגדים עם האופי שפחות הצליח העונה. הימנעו מלבישה של בגדים בעיצוב דומה ותהיו בטוחים שתמשיכו את הטרנד הקיים, מבלי להיתקע מאחור.

 

טיפ חשוב לפאשניסטות – תעבירו את זה הלאה

קיבלתם עכשיו מבט לעתיד שלא תוכלו להשיג בשום מקום אחר. לכן, נמליץ לכם להעביר את המידע שקראתם פה לאחרים. כך, תוכלו לשדר הבנה בתחום האופנה. שכן, מדובר באינפורמציה שהייתה ידועה עד לא מזמן ליודעי דבר בלבד.

 

השורה התחתונה

כל אחד יכול לחזות בקלות את הטרנדים האופנתיים שיגיעו אלינו בעונה הבאה. כעת ברור לכם איך תוכלו לעשות זאת בעצמכם, כך שתצטרכו לצאת לחנות בגדים שנמצאת בקרבת ביתכם ולנסות את האתגר שהוצג בפניכם בשורות שלעיל. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעו להתלבש בהתאם לטרנדים הקיימים והעתידיים.

אופנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מגנזיום
למה חשוב ליטול מגנזיום?

מגנזיום הוא מינרל חיוני במיוחד הממלא תפקיד מכריע בשמירה על הבריאות והרווחה הכללית של כולנו. אך למרות חשיבותו, אנשים