נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תדאגו שחיית המחמד שלכם לא תתייבש 

ציליה לגינה

הכלב האהוב של השכנים שלנו כמעט קיפח את חייו לפני כמה ימים, כששרר שרב כבד בחוץ. אנו מודעים לכך, בגלל שראינו אותו שרוע ומיובש על רצפת החנייה הרותחת. לשמחתנו, המקרה הסתיים בטוב וגרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הדרכים הטובות שיאפשרו לבעלי כלבים לדאוג לכך שחיית המחמד שלהם לא תתייבש. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

דרך מספר 1 שתשמור על בעל החיים שלכם: תוסיפו מתקן מים מתקדם לחצר

מסיבה שאינה ברורה לנו, יש עדיין מי שמניחים לבעלי החיים שלהם קערות עם מים. מדובר בפתרון שאינו תואם לחום ששורר בישראל, במיוחד לא בימי הקיץ החמים. אנחנו כאן כדי לייעץ לכם להתקדם. אם יש לכם קערה שכזו, עליכם להניח אותה בצד ולהוסיף במקומה מתקן מים מתקדם. מדובר במתקן שמזרים מים אל קערה ייעודית בזמן שהכלב או החתול נמצאים בסביבה. כך מתאפשר לבעל החיים לשתות מים צוננים וטריים שלא עמדו זמן רב בשמש.

ציליה לגינה

דרך מספר 2 שתשמור על בעל החיים שלכם: תדאגו להצללה בגינה

חשוב מאוד לדאוג להצללה איכותית לגינה שלכם. שכן, כך תוכלו להפחית באופן משמעותי את הסיכוי שבעל החיים שלכם יתייבש. השכנים שלנו למשל החליטו להתקין ציליה לגינה שתכסה את כל האזור שבו הכלב יושב בדרך כלל. כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של פתרונות הצללה, כך שתוכלו למצוא את זה המתאים לכם ביותר, הנה כמה מהם:

  • שמשיות צד
  • גיזבו
  • רשת צל ועוד

 

דרך מספר 3 שתשמור על בעל החיים שלכם: תתקינו מאוורר תקרה מסתובב

זה לא משנה אם בעל החיים שלכם שוהה בעיקר בבית או בחצר – עליכם לדאוג לו לפתרון קירור בכל מקום שהוא. אנו מציעים שתתקינו מאוורר תקרה בחללים הפנימיים של הבית וגם בחצר. שכן, כך בעל החיים יוכל להגיע אל האזורים המאווררים בעת הצורך.

ציליה לגינה

רוצים המלצה של המומחים? תבחרו ב – 3 הדרכים

מי מכם שרוצים להיות בטוחים ב – 100% שהם עושים את המקסימום עבור בעל החיים האהוב שלהם, צריכים ליישם את 3 הדרכים שצוינו לעיל. כל אחת מהן מאפשרת ליהנות מיתרונות חשובים. שילוב של שלושתן יחד יביא לשמירה מיטבית על כלב, חתול או כל חיית מחמד אחרת שיש ברשותכם.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרכים שיאפשרו לכם לשמור על חיית המחמד שלכם מפני התייבשות. בשלב זה יש לכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק ליישם את 3 הדרכים ולהעביר אותן הלאה, למי שמגדלים בעלי חיים בבית. זו הדרך הטובה ביותר שתאפשר להפחית את מקרי ההתייבשות בקרב בעלי חיים מבויתים, אז קחו את החלק שלכם ותעשו טוב לעולם.

ציליה לגינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מגנזיום
למה חשוב ליטול מגנזיום?

מגנזיום הוא מינרל חיוני במיוחד הממלא תפקיד מכריע בשמירה על הבריאות והרווחה הכללית של כולנו. אך למרות חשיבותו, אנשים