נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בעל החיים שלכם נשך מישהו – מה עושים

נשיכת בעלי חיים

כשמדובר בחיות המחמד האהובות שלנו, המחשבה על כך שהן יגרמו נזק לזולת היא מחשבה קשה. אבל למרבה הצער, לפעמים זה קורה. אז נשאלת השאלה, מה עליך לעשות אם בעל החיים שלך נשך מישהו? מאחריות משפטית ועד לטיפולים רפואיים, מדריך זה יכסה את כל מה שאתה צריך לדעת במקרה של נשיכת בעל החיים.

 

 אילו סימני אזהרה בעלי חיים נותנים לפני שהם נושכים?

  • נהימות.
  • חשיפת שיניים.
  • פרווה סומרת.
  • התנהגות אגרסיבית.

לעתים קרובות בעלי החיים יתנו סימני אזהרה לפני שהם נושכים, כגון נהמות, חשיפת שיניים והתנהגות תוקפנית. חשוב להיות מודעים לסימנים אלו ולתת לבעל החיים מרחב, ולהרחיק אותו מאנשים ובעלי חיים אחרים אם הוא מציג אותם.

נשיכת בעלי חיים

איך אתה יכול לנסות למנוע את הנשיכה?

  • להיפגש עם מאלף בהקדם האפשרי.
  • לשמור על חיית המחמד שלך ברצועה באזורים צפופים והומי אדם.
  • צפה בבעל החיים כאשר ילדים ואנשים זרים מלטפים את חיית המחמד שלכם.

אמנם לא תמיד ניתן למנוע נשיכה, אך ישנם צעדים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסבירות שזה יקרה. מפגש עם מאלף , החזקת בעל החיים שלך ברצועה באזורים צפופים, וצפייה בילדים וזרים כשהם בסביבת חיית המחמד שלך יוכלו להוריד את הסיכוי לנשיכה.

 

מה עלי לעשות אם בעל החיים שלי נשך?

אם חיית המחמד שלכם אכן נשכה, חשוב לפנות לכלבייה העירונית ולמסור אותה להסגר. חשוב לא לבקר את בעל החיים שלך בתקופה זו, מכיוון שזה יכול להקשות על השהות שלו ולעורר אצלו חרדת נטישה. בנוסף, תוכל להפוך את השהות שלהם לנוחה יותר על ידי מתן שמיכה חמה וצעצועים מוכרים.

 

 מדוע חיית מחמד שנושכת צריכה להיכנס להסגר של 10 ימים?

כדי  להבטיח שלבעל החיים אין כלבת, מחלה קטלנית שעלולה להיות מועברת באמצעות נשיכות. אם יימצא בעל החיים בריא לאחר תקופת ההסגר, הוא ישוחרר. עם זאת, אם לבעל החיים אכן יש כלבת, יינקטו אמצעים מתאימים כדי להגן על הציבור. נשיכת בעלי חיים

מה זה כלבת?

כלבת היא מחלה קטלנית וחשוכת מרפא, ברגע שהנגיף חודר לגוף, הוא מתקדם לאט לכיוון המוח ועלול לגרום למוות תוך עשרה ימים. חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים, כמו הסגר של בעל החיים ופנייה לטיפול רפואי, כדי למנוע את התפשטות הכלבת.

 

כיצד עליך לטפל באדם שננשך?

  • נקה את הפצע במים וסבון.
  • הנח תחבושת על הפצע.
  • פנה לטיפול רפואי.
  • דווח על האירוע לרשויות.
    חשוב לפנות לטיפול רפואי מיד לאחר הנשיכה , שכן הפצע עלול להזדהם אם אינו מטופל.

 

לסיכום

חשוב לזכור כי בעוד נשיכת חיית מחמד יכולה להיות חוויה טראומטית, ישנם צעדים שניתן לנקוט כדי להבטיח את שלומם של הננשך ובעל החיים שלך כאחד. על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות במדריך זה ונקיטת אמצעים מתאימים, תוכל לעזור למנוע ולהגיב לנשיכת חיית מחמד. בנוסף, חשוב לחסן באופן קבוע את חיית המחמד שלך נגד כלבת כדי להפחית את הסיכון להסגר ולהגן על בריאותם. נשיכת בעלי חיים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
למכור גורים
האם מותר למכור גורי כלבים?

כלבים הם אחת מחיות המחמד הפופולריות ביותר בישראל, ואנשים רבים מעוניינים לקנות גורים כדי לגדל אותם כעצמם. עם זאת,