נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו סוגי הדברה הכי מתאימים לבית עם בעלי חיים?

הדברה

הדברה היא תהליך שבו אנחנו מפזרים בבית חומרים שאמורים לגרום להכחדתם של מזיקים שפלשו אלינו. החומרים הללו בדרך כלל לא מסוכנים לבני אדם, אולם עבור החיות שלנו הם עלולים להיות מזיקים ואף יותר מכך. אז לפני שאתם מבצעים הדברה בבית שיש בו בעלי חיים, הנה כמה דברים שכדאי לדעת. 

 

חומרי הדברה ובעלי חיים

חומרי הדברה הם רעלים, וזו גם הסיבה שהם מצליחים להתמודד עם אותם חרקים ומזיקים. יחד עם זאת, עלינו לוודא שבעלי החיים שיש לנו בבית לא נפגעים מאותם חומרים. חשוב לזכור גם שבעלי החיים הולכים בגובה של הרצפה, מה שאומר שהם חשופים יותר לאותם חומרי הדברה. לאור זאת, כבר בעת בחירת החומרים עליכם לוודא שהם לא עלולים להסב נזק לחיות שלכם.

בנוסף, מומלץ לאחר ההדברה עצמה לוודא מול המדביר את כללי ההתנהגות עם בעלי החיים שלנו, ולהבין ממנו אחרי כמה זמן אפשר להחזיר אותם לשהות רגילה בבית. לפעמים נשתמש במחסום פה לחיות כדי שהן לא יינזקו מהרעלים.

הדברה

הדברה ידידותית לבעלי חיים

הדברה ידידותית לבעלי חיים היא כזו שנועדה קודם כל לוודא שהחיות שיש לנו בבית לא נפגעות. לא כל מדביר יודע איך לבצע הדברה כזו, אך את תחפשו תוכלו למצוא אחד כזה. עליכם ליידע את המדביר לפני ההדברה על בעלי החיים שיש לכם, כדי שהוא יוכל להתכונן לכך בהתאם. למידע נוסף על הדברה ידידותית לבעלי חיים לחצו כאן, אבל בינתיים, הנה כמה דברים שכדאי לדעת עליה.

 

הדברה טבעית

אפשרות אחת שעומדת לרשותכם היא הדברה של מזיקים באמצעיים טבעיים. בעוד שחומרי הדברה קלאסיים הם חומרים כימיים שאותם מייצרים באופן תעשייתי, יש שיטות הדברה שבהן אנחנו לוקחים מוצרים טבעיים שאמורים לגרום להרחקה של אותם מזיקים מהסביבה שלנו. אם זה נראה לכם כמו דבר מוזר, כל מה שאתם צריכים זה פשוט ייעוץ של מדביר מקצועי שמומחה בהדברה טבעית.

הדברה

מחיר

כפי שהבנתם, לא כל חומרי ההדברה הם כאלו ששומרים על החיות שלנו. זו בדיוק הסיבה שכאשר אתם מבצעים הדברה שנועדה לשמור על החיות שיש לכם בבית, ייתכן שהיא תהיה מעט יותר יקרה. בעת השוואת מחירים קחו את הנתון הזה בחשבון, ואל תניחו שכל בעל מקצוע בתחום ההדברה אכן יוכל לבצע הדברה שלא תסכן את החיות שלכם, במיוחד אם הוא מציע מחיר נמוך.

 

לסיכום

חודשי הקיץ מביאים איתם הרבה דברים טובים, אולם בין השאר הם גורמים לכך שיש בחצר ובבית שלנו לא מעט מזיקים. הדרך הקלאסית להתמודד עם אותם מזיקים באמצעות חומרי הדברה כימיים עלולה להיות מסוכנת לבעלי החיים שיש לנו בבית. זו הסיבה שכדאי לכם לבדוק את האפשרות לבצע הדברה טבעית, או פשוט לפנות לחברה מקצועית בתחום ההדברה שתדע להדביר בלי נזק לחיות.

הדברה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברות